Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

Sahipsiz Köpekler İçin 112 Çağrı Merkezi Devrede

Isparta (Web Sitesi) - Web Sitesi | 16.06.2025 - 17:21, Güncelleme: 16.06.2025 - 17:21
 

Sahipsiz Köpekler İçin 112 Çağrı Merkezi Devrede

Isparta’da sahipsiz hayvanlarla ilgili ihbar ve şikayetler artık 112 Çağrı Merkezi üzerinden yapılabilecek. Yeni uygulama kapsamında vatandaşlar, sokak hayvanlarıyla ilgili karşılaştıkları sorunları ve acil durumları 112 numarasını arayarak yetkililere iletebilecek.

Tarım ve Orman Bakanlığı, Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü, Isparta Valiliği, Isparta İl Özel İdaresi ve Hayvan Durum İzleme (HAYDİ) uygulamasının iş birliğiyle yürütülen bu yeni sistem, sahipsiz hayvanların korunması ve müdahale gerektiren durumların hızlıca çözülmesi amacıyla hayata geçirildi. Sistem sayesinde, vatandaşların sahipsiz kedi ve köpeklerle ilgili her türlü şikayet, yardım talebi veya ihbarı, tek bir merkezden hızlı şekilde ilgili kurumlara yönlendirilecek. Böylece hem hayvanların mağduriyeti önlenecek, hem de vatandaşların çözüm arayışı kolaylaştırılacak. Yetkililer, özellikle duyarlı vatandaşların destekleriyle uygulamanın daha etkin işleyeceğini belirterek, 112 Çağrı Merkezi'nin sadece acil ve gerekli durumlarda aranması gerektiğini de hatırlatıyor.
Isparta’da sahipsiz hayvanlarla ilgili ihbar ve şikayetler artık 112 Çağrı Merkezi üzerinden yapılabilecek. Yeni uygulama kapsamında vatandaşlar, sokak hayvanlarıyla ilgili karşılaştıkları sorunları ve acil durumları 112 numarasını arayarak yetkililere iletebilecek.

Tarım ve Orman Bakanlığı, Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü, Isparta Valiliği, Isparta İl Özel İdaresi ve Hayvan Durum İzleme (HAYDİ) uygulamasının iş birliğiyle yürütülen bu yeni sistem, sahipsiz hayvanların korunması ve müdahale gerektiren durumların hızlıca çözülmesi amacıyla hayata geçirildi.

Sistem sayesinde, vatandaşların sahipsiz kedi ve köpeklerle ilgili her türlü şikayet, yardım talebi veya ihbarı, tek bir merkezden hızlı şekilde ilgili kurumlara yönlendirilecek. Böylece hem hayvanların mağduriyeti önlenecek, hem de vatandaşların çözüm arayışı kolaylaştırılacak.

Yetkililer, özellikle duyarlı vatandaşların destekleriyle uygulamanın daha etkin işleyeceğini belirterek, 112 Çağrı Merkezi'nin sadece acil ve gerekli durumlarda aranması gerektiğini de hatırlatıyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve davrazhaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.