Vatandaş Soruyor! Isparta Ulaşımda Neden Geri Planda?
Vatandaş Soruyor! Isparta Ulaşımda Neden Geri Planda?
Konya–Antalya kara yolunun Beyşehir–Derebucak–Antalya arasındaki kesiminde uzun süredir beklenen duble yol çalışmaları başladı. Geçtiğimiz yıllarda Demirkapı Tüneli’nin tamamlanmasıyla hizmete açılan yolda, bölünmüş yol olmayan 58 kilometrelik kısmın duble hale getirilmesi için ilk adım atıldı. Isparta ulaşım yatırımlarında neredeyse yerinde sayıyor.
Konya–Antalya kara yolunun Beyşehir–Derebucak–Antalya arasındaki kesiminde uzun süredir beklenen duble yol çalışmaları başladı. Geçtiğimiz yıllarda Demirkapı Tüneli’nin tamamlanmasıyla hizmete açılan yolda, bölünmüş yol olmayan 58 kilometrelik kısmın duble hale getirilmesi için ilk adım atıldı. Isparta ulaşım yatırımlarında neredeyse yerinde sayıyor.
Projeyi üstlenen firmanın Beyşehir ve Derebucak’ta şantiyelerini kurmasının ardından, Gembos Ovası mevkisinde iş makineleri ikinci yolun yapımına başladı. Yaklaşık 4 milyar lira maliyetli proje ile bölgenin ulaşım güvenliği ve konforunun artırılması hedefleniyor.
Isparta’da Beklenen Projeler
Konya–Antalya yolundaki çalışmalar sevinçle karşılanırken, Isparta’nın ulaşım yatırımlarında geri kaldığı yönündeki eleştiriler yeniden gündeme geldi. Vatandaşlar, yıllardır dile getirilen ancak ilerleme sağlanamayan Dereboğazı Yolu, hızlı tren hattı, yeni çevre yolu ve duble yol projelerinde somut bir adım bekliyor.
AK Parti’ye yüksek destek veren bir il olan Isparta’nın bu hizmetlerde geri kalmasının düşündürücü olduğunu ifade eden vatandaşlar, bölgenin ulaşım altyapısının güçlendirilmesini talep ediyor.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.